🌙 kina - get you the moon (ft. snow) 가사/번역/해석 :: Carta

ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • 🌙 kina - get you the moon (ft. snow) 가사/번역/해석
    Music lylics/English 2022. 9. 2. 13:50
    반응형

     

     

     

    You gave me a shoulder when I needed it
    당신은 제게 기댈 수 있는 어깨를 주었어요
    You showed me love when I wasn't feeling it
    제가 느끼지 못 할 때, 당신은 제게 사랑을 보여줬고요
    You helped me fight when I was giving in
    제가 그만두고 싶을 때, 당신은 절 일으켜줬죠
    And you made me laugh when I was losing it
    그리고 당신은 제가 자신을 잃을 때, 절 웃게 만들어줬어요

    'Cause you are
    왜냐면 당신은
    you are
    당신은...
    The reason why I'm still hanging on
    제가 아직 버틸 수 있는 이유니까요
    'Cause you are
    왜냐면 당신은
    you are
    당신은...
    The reason why my head is still above water
    제가 아직 물 위에서 숨쉬는 이유에요
    And if I could, 
    만약 제가 할 수 있다면
    I'd get you the moon
    당신에게 달을 따다 줄 거에요
    And give it to you
    그리고 당신에게 줄거에요
    And if death was coming for you
    또 만약 죽음이 당신에게 찾아온다면
    I'd give my life for you
    당신을 위해 절 바치겠어요

    'Cause you are
    왜냐면 당신은
    you are
    당신은...

    'Cause you are
    왜냐면 당신은
    you are
    당신은...
    The reason why I'm still hanging on
    제가 아직 버틸 수 있는 이유니까요
    'Cause you are
    왜냐면 당신은
    you are
    당신은...
    The reason why my head is still above water
    제가 아직 물 위에서 숨쉬는 이유에요
    And if I could, 
    만약 제가 할 수 있다면
    I'd get you the moon
    당신에게 달을 따다 줄 거에요
    And give it to you
    그리고 당신에게 줄거에요
    And if death was coming for you
    또 만약 죽음이 당신에게 찾아온다면
    I'd give my life for you
    당신을 위해 절 바치겠어요

    반응형

    댓글

Designed by Tistory.