[계속해서 웃어봐, 난 이미 끝났으니까] Sadboyprolific - Broken trust [가사/번역/해석] :: Carta

ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • [계속해서 웃어봐, 난 이미 끝났으니까] Sadboyprolific - Broken trust [가사/번역/해석]
    Music lylics/English 2020. 9. 27. 01:29
    반응형

     

     

     

     

     

    Girl, how will I love you? I can't love myself

    내가 널 어떻게 사랑할 수 있을까? 나는 나를 사랑할 수 없는데
    Each day I wake I wish I'm someone else

    매일 아침 눈을 뜨면 난 다른 사람이 되고 싶어

    Girl, how will I love you? I can't love myself

    내가 널 어떻게 사랑할 수 있을까? 나는 나를 사랑할 수 없는데
    Each day I wake I wish I'm someone else

    매일 아침 눈을 뜨면 난 다른 사람이 되고 싶어

     

    Uh, I swear these days I can't even hold conversations 

    어, 요즘은 대화도 할 수 없다고 맹세해
    Gave you my trust, when everyone said you'd break it 

    모두가 너가 깨졌다고 말할 때 나는 나의 진심을 주었어
    I got lost in the sadness, in ways of hatred

    나는 슬픔에 잠겼고, 증오에 잠겼지
    Now I'm battling myself and I don't know if I'mma make it

    이제 난 나 자신과 싸우고 있는데 잘 할 수 있을지 잘 모르겠어

    Weight of the world on my back but I'm still standing 

    내 등에는 세상의 무게가 업혀 있지만 나는 아직 여전히 서있어
    We never seem to see the things we take for granted 

    우린 우리가 당연하게 여기는 것들을 결코 보지 못하고 있어
    Since 6, I was wishing I was on a different planet 

    6시부터 나는 내가 다른 행성에 있기를 바라고 있어
    We say were depressed, they say we don't understand it

    우리는 우울하다고 하고, 그들은 우리가 그걸 이해 못 한다고 말해

    Funny 'cause I've known I was different for a while 

    재밌는건 내가 예전부터 다르다는걸 알았기 때문이야
    Especially when they tell us the norm is to go and smile 

    특히 그들이 우리에게 웃는 것이 보통이라고 말할 때야
    I bet you that your angriest is me just being mild 

    너가 화난건 내가 순해서라고 생각해
    What's a beast to society was something that's just wild

    사회에서 짐승이라는 건 그냥 야성적인것 뿐이니까

    And what's someone my age these days besides a fucking child 

    그리고 요즘 내 나이는 병신같은 애새끼들 말고 또 누가 있냐고
    My confidence just left my chest to single fucking file 

    내 자신감은 내 가슴에 좆같은 한 줄로 남겨놨어
    I'm screaming at the mirror with my blood all on the tile

    난 타일에 피를 잔뜩 묻힌 채 거울을 보면서 소리지르고 있어

    When we're at our lowest we forget that death is final

    우리가 가장낮은 곳에 있을 때 우리는 죽음이 마지막이라는 것을 잊지

    Most of us, but these days it's like I don'

    대부분의 우리는 그러지만 나는 그렇지 않아
    You'll be dead too, keep copying your idols

    너도 곧 죽겠지, 너의 우상을 따라하며
    The shit I spit isn't some meaningless recital 

    내가 뱉은 병신 같은 것들은 무의미한 연주회가 아니야
    It's the truth, then I'll spit it 'til the day that I slit my throat 

    이건 진리고 나는 내가 죽는 날까지 이걸 뱉을꺼야

    Circles growing smaller I'm starting to see the signs

    원들이 작아지고 이젠 사인이 보이기 시작했어
    I got no regrets for those I had to leave behind

    내가 떠난뒤 남는 것들에 대해서 나에게 후회란 없어
    They held their hand out while the other had a knife

    그들은 한손에는 손을 다른 한 손에는 칼을 들고 손을 내밀지
    You can only get stabbed by the people right by your side

    넌 바로 옆에 있는 사람을 언제든 찌를 수 있어

    I wake up roll another blunt, and smoke it 'til the roach is done 

    나는 자리에서 일어나 하나를 더 말아서 피고 하나를 더 피지
    Hoping that this dope fills my lungs, so I don't go feel the gun

    이 약이 내 폐에 가득차서 총이 고통이 느껴지지 않기를 바래봐
    Yeah, they think we kill ourselves for fun

    그래, 그들은 우리가 재미로 자살한다고 말하지
    Keep laughing 'cause I'm fucking done 

    계속해서 웃어라, 난 이제 끝났으니까

     

    Girl, how will I love you? I can't love myself

    내가 널 어떻게 사랑할 수 있을까? 나는 나를 사랑할 수 없는데
    Each day I wake I wish I'm someone else

    매일 아침 눈을 뜨면 난 다른 사람이 되고 싶어

    Girl, how will I love you? I can't love myself

    내가 널 어떻게 사랑할 수 있을까? 나는 나를 사랑할 수 없는데
    Each day I wake I wish I'm someone else

    매일 아침 눈을 뜨면 난 다른 사람이 되고 싶어

     

    반응형

    댓글

Designed by Tistory.