[내가 듣는 노래] Jake miller - Parties [가사, 해석, 번역] :: Carta

ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • [내가 듣는 노래] Jake miller - Parties [가사, 해석, 번역]
    Music lylics/English 2020. 2. 6. 21:51
    반응형

     

     

     

     

    I don't go to parties anymore

    나는 이제 더 이상 파티에 가고 싶지 않아

    'Cause I'm afraid to see you

    너를 다시 만나는게 두렵거든
    When I open up the door

    내가 문을 열었을 때,
    Standing there with my replacement

    나 아닌 다른 누군가와 서서
    Laughing and smiling

    웃고 미소 짓는다면 
    While inside I'm dying

    나는 죽어버릴거야
    So I don't go to parties anymore

    그러니 난 더 이상 파티에 가지 않을꺼야

     

    Ten o'clock on the friday night

    금요일 밤 10시
    I got the, text message with the place and time

    장소와 시간에 대한 문자를 나는 받았어
    But she, probably get the same text so I can't go

    하지만 그녀 또한 아마 같은 문자를 받았을 테니, 나는 갈 수 없어
    'Cause I can't see her face right now

    지금 난 지금 그녀의 얼굴을 볼 수 없거든
    'Cause if I do I know I might break down

    그녀를 보게 된다면 난 무너져 버릴 테니까
    And I'm not tryna make a scene guess I'll stay home

    그러니 난 그 곳에 가지 않을꺼야..

     

    Maybe next week I'll be ready

    아마 다음주면 난 준비가 될지도 몰라
    To get dressed up and fake a smile

    거짓된 웃음과 나를 가꾸고서
    But I think she's moved on already

    하지만 그녀는 이미 떠나갔겠지
    So you won't see me for a while

    그러니 넌 한동안 날 볼 수 없을거야

     

    I don't go to parties anymore

    나는 이제 더 이상 파티에 가고 싶지 않아

    'Cause I'm afraid to see you

    너를 다시 만나는게 두렵거든
    When I open up the door

    내가 문을 열었을 때,
    Standing there with my replacement

    나 아닌 다른 누군가와 서서
    Laughing and smiling

    웃고 미소 짓는다면 
    While inside I'm dying

    나는 죽어버릴거야
    So I don't go to parties anymore

    그러니 난 더 이상 파티에 가지 않을꺼야

     

    No

    아냐

    You're probably in your room right now

    넌 아마 지금 너의 방에 있을거야
    When you getting ready for a long night out

    넌 긴 밤을 보낼 준비를 하고 있겠지
    And you probably look so good 'cause you always do

    그리고 넌 아마 아름다울거야, 항상 그랬으니까
    Or maybe you're staying back home too

    아니면 너도 집에 있겠지
    'Cause you feel the same way that I do

    나와 같은 마음일테니까
    You should pick up the phone and call me if that's true

    그게 맞다면 나에게 전화를 줘

     

    Maybe next week I'll be ready

    아마 다음주면 난 준비가 될지도 몰라
    To get dressed up and fake a smile

    거짓된 웃음과 나를 가꾸고서
    But I think she's moved on already

    하지만 그녀는 이미 떠나갔겠지
    So you won't see me for a while

    그러니 넌 한동안 날 볼 수 없을거야

     

    'I don't go to parties anymore

    나는 이제 더 이상 파티에 가고 싶지 않아

    'Cause I'm afraid to see you

    너를 다시 만나는게 두렵거든
    When I open up the door

    내가 문을 열었을 때,
    Standing there with my replacement

    나 아닌 다른 누군가와 서서
    Laughing and smiling

    웃고 미소 짓는다면 
    While inside I'm dying

    나는 죽어버릴거야
    So I don't go to parties anymore

    그러니 난 더 이상 파티에 가지 않을꺼야

     

    For someone

    반응형

    댓글

Designed by Tistory.